Elektroninio parašo diegimas (norint pasirašyti viešųjų pirkimų sistemoje, registrų centre, ipasas, gosign ir kt.)

5/5 - (4 balsavo)

GEMALTO PC USB-SL Reader (CT40) ir asmens tapatybės kortelė

Elektroninių dokumentų pasirašymui (viešuosiuose pirkimuose ir kitose elektroninėse institucijose) naudojant asmens tapatybės kortelę (valstybės tarnautojo pažymėjimą, vidaus tarnybos sistemos pareigūno tarnybinį pažymėjimą) būtina pasirašančiojo asmens kompiuteryje įdiegti programinę įrangą, kurią galima parsisiųsti iš čia:

Elektroninių parašų, sukurtų naudojant asmens tapatybės kortelę (valstybės tarnautojo pažymėjimą, vidaus tarnybos sistemos pareigūno tarnybinį pažymėjimą), patikimumui nustatyti yra naudojami šie pagalbiniai sertifikatai:

  • ADIC CA-A (galioja:  nuo 2015-12-29 iki 2021-12-29)
  • ADIC CA-B (galioja:  nuo 2015-12-29 iki 2021-12-29)
  • ADIC CA-A (galioja:  nuo 2018-12-17 iki 2024-12-17)
  • ADIC CA-B (galioja:  nuo 2018-12-17 iki 2024-12-17)

Pagalbinių sertifikatų diegimo procesui paspartinti siūlome naudoti pagalbinių sertifikatų automatizuoto diegimo programą (Atnaujinta 2018-12-18). Pageidaujantiems pagalbinius sertifikatus diegti standartiniu keliu pateikiame šią instrukciją.

Detalesnė informacija čia.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *